Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

γραμμα στον αι βασίλη..


αγαπητέ μου αι βασίλη.. ήμουν καλό παιδί όλο το χρόνο.. έτρωγα όλο το φαΐ μου.. (και πολύ παραπάνω..).. έκανα όλες τις δουλειές.. τρέχοντας ανα την ελλαδα (μπιπ μπιμ..βρουμμ).. προσπάθησα να μη στεναχωρήσω κανέναν.. γι αυτό και σου έκανα μια λίστα με αυτά τα ολίγα που θα χρειαστώ για το νέον έτος.. τα ίδια θέλω και για όλα τα παιδάκια του κόσμου.. οι ποσότητες είναι σε τεμάχια κιλά ή λίτρα ανάλογα.. θα καταλάβεις.. έβαλα και τις τιμές παρενθετικά. έκανα και μερικά και γενικό σύνολο.. να ξέρεις τι χρήματα να κρατάς..



  • μακαρονια 80 (160)

  • ρυζι 40 (80)

  • φακες 30 (90)

  • φασολια 5 (12 )

  • κρεας 50 (250)

  • κιμας 40 (200)

  • μπεικον 5 (40)

  • ζαμπον 20 (180)

  • κεφαλοτυρι 50 (400)

  • φετα 20 (100)

  • ψωμι τοστ 20 (55)

  • λαδι 25 (125)

  • γαλα 200 (320)

  • κρεμα γαλακτος 5 (30)

  • τοματοχυμος 20 (200 )

  • αλατι 20 (40)

  • πιπερι 1 (10)

  • μπαχαρι 1 (10)

  • κανελα 1 (10)

  • κρεμιδια 10 (20)

  • σκορδα 5 (10)

  • καφε 5 (50)

  • ζαχαρι 15 (13)

  • καθαριστικα+χαρτια (200) 2605


  • παντελονια 2 (30)

  • πουκάμισα 2 (40)

  • εσώρουχα (30)

  • παπουτσια 1 (100)

  • μπουφαν 0,2 (10) 210


  • καπνος πιπας 150 (1050)

  • αναπτηρες 50 (50)

  • συντηρηση αυτοκινήτου (700)

  • βενζινη 2500 (2500)

  • καφές έξω 50 (200)

  • μπιρα έξω 3 (20) 4520


  • νοικι (3000)

  • οικοσκεβη (500)

  • ρευμα (1200)

  • τηλεφωνα νετ (1400)

  • νερο (300) 6400 13735

το πρώτο που θα κατάλαβες είναι ότι καλύτερα να με ντύνεις παρά να με ταΐζεις. αν σου φαίνονται πολλά και μπερδεμένα.. μη πείς "για τον παναγιωτάκι ένα ελαφάκι"..


κράτα τους δικούς μου και τους φίλους μου

υγιείς ευτυχισμένους

και χαρούμενους..

και με 4000-5000 ώρες εργασίας.. ίσως τα

καταφέρω και μόνος μου να εξασφαλίσω τα υπόλοιπα..:):)


χρόνια πολλά και καλή χρονιά


μακάρι όλοι να καταλάβουμε


ότι η ευτυχία δεν είναι να δίνουμε


χρόνο για να κερδίζουμε αγαθά


αλλά να τον μοιραζόμαστε με τους


αγαπημένους μας



54 σχόλια:

maya είπε...

καλημέρα κούλπα μου!
παίζεις καρμπονάρα και δεν το μαρτυράς!

εγώ την αριθμητική ΔΕΝ την έχω
αλλά...
σαν κάπου να μην βγαίνει!
ε?

χμμμμ...

κι αυτή η φάση με τα 'αγαθά',
είναι κόλλημα.
και σκέψου ότι εσύ δεν ζητάς το ακατανόμαστο που ζητάει
ο γιωργάκης στην διαφήμιση!
απλά πράματα και πάλι?

τώρα, πώς κατάφερες έτσι ελαφρά
να περνάς τόσο βαρύ μήνυμα...
:)))

καλή τρεχάλα roadrunner μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

geokalp είπε...

ίσως επειδή ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι αριθμοί, η γνώμη μου (λέμε τώρα!) είναι βαρύνουσα:
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!

εύχομαι το επόμενο έτος να είναι το τελευταίο δύσκολο αυτής της σειράς και όλα να είναι καλύτερα με την αρχή της νέας δεκαετίας!

faraona είπε...

Καλα Χριστουγεννα!
Με υγεια,αγαπη και ειρήνη!




Kι ενα ελαφάκι στον Κουλπάκο μας!!!!Χοχοχο!!!!

Ra Ma είπε...

Koulpa μου, δεν του άφησες τίποτα για εμάς! Πάλι ελαφάκι για τον Μαρκονάνι βλέπω!
Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά!!!

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

Θα ‘θελα…

…ετούτες τις άγιες μέρες ευχές μόνο να μοιράζεστε. Ευχές για υγεία, ευτυχία και για κάθε τι μικρό που μεγάλους θα σας κάνει να αισθάνεστε, πλημμυρισμένους να σας βρει από την συνείδηση της ζωής που θα γεννηθεί και απ’ το θαύμα της που μόνο για τον καθένα μας θα γίνει απόδειξη ότι υπάρχουμε…

Καλές Γιορτές…

koulpa είπε...

xaxa maya μου
και γιτί να το κρίψομεν άλλοστε.. τα μενού μου είναι λίγα και σταθερά..
1.μακαρόνια με κιμά
2.ρύζι με πριζόλες
3.φακες με φέτα
4.τοστ ζαμπον τυρί
5.καρμπονάρα
6.γιγαντες πλακι
κατά σειρά συχνότητας.. διαλιέχτεεε:):)

χαχα εγώ το ΕΙΧΑ.. αλλά δε χρηάστηκε γιατί τα έβαλα σε ένα φύλλο ecxel.. και οι τιμές δε πρέπει να απέχουν πολύ απο την πραγματικότητα.. αγοράζω τόσο λίγα είδη που ξέρω τις τιμές.. και ξέρω πάντα τι θα πληρώσω πρίν φτάσω στο ταμείο..:):)
ναι.. αποτρέπω τους οφθαλμους απο τη γοητία του περιτού.. αλλα και πάλι θα μπορουσα να περικόψω τα 2/3 χωρίς να πάθω κάτι σοβαρό.. να έχω δηλαδή 2/3 παραπάνω χρόνο για μένα..:):)
όχι και ελαφρά.. τόσα κιλά εμπορεύματα παρέθεσα..:):)
καλησπερούδιαααααααααα:):)
μπιπ μπιπ βρουουμμμμμμ:):)
(καλά τελευταία νιώθω και κάποια συγκένια με το κογιότ.. αλλά μη το θίξουμε):):)

koulpa είπε...

geokalp μου
χαχα ναι το υποπτευόμουν.. και εκ τούτου ευχαριστώ πολύ:):)
γιά να δούμε.. μακάρι κι εγω μας το εύχομαι.. καλές γιορτές να χαίρεσαι την διευρινμένη οικογένια:):)

koulpa είπε...

χαχα faraona μου
ευχαριστώ.. καλό και το ελαφάκι..:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά κι απο δώ:):)

koulpa είπε...

χαχα radiomarconi
μα όλοι ελαφάκι θα πάρουμε.. συμβολικό..:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

koulpa είπε...

βασιλική
μακάρι να πιάσουν οι ευχές σου..:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

diva είπε...

χρόνια πολλά κουλπίε μας:-)

Κώστας είπε...

32...τάρανδους να σέρνουν την..καρότσα θέλει ο Άη Βασίλης για να σου φέρει αυτά που ζήτησες!!

Καλά χριστούγεννα να έχεις ρε φίλε!

maya είπε...

αχ πεθαίνω να μου πεις για το κογιοτ!!
αχαχαχα

εννοούσα ότι δεν βγαίνει το άθροισμα με όποιο νορμάλ έσοδο μπορεί νάχει άνθρωπος.
και ζητάς βασικά πράματα.
αυτό.
όχι ότι έκανες λάθος στο ίσον.
αυτό θάταν εντελώς σοκαριστικό εκ μέρους μου.

δεν μπορώ να κάνω καν καλή πρόσθεση...
:)

εκτός της μπριζόλας, είμαστε σύμφωνοι!

σνίτσελ?
με μαγιονέζα παρακαλώ.

αχ καλή κουβέντα και πεινάω τώρα.
σταματάω.

καλό σου βράδυ!
χχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.έχεις στα χέρια σου Τ.Ν.Τ. και λες για το κογιότ?
σαν να λέμε: μπουρρρλότοοοοοο!!!??

Roadartist είπε...

καλά χριστούγεννα και σε σένα! με υγεία και αγάπη! να περάσεις όμορφα κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα! (Αχ αυτός ο άγιος βασίλης χααχαχα )

βασίλης είπε...

Χαχα απίθανος είσαι!
Πάντως πέρα από αστεία η φράση σου:
"...ότι η ευτυχία δεν είναι να δίνουμε
χρόνο για να κερδίζουμε αγαθά
αλλά να τον μοιραζόμαστε με τους
αγαπημένους μας.." είναι όλη η ουσία της ζωής.
Η ευτυχία δεν είναι στο χρήμα, ούτε σε αυτό που έχουμε ούτε σε αυτό που λείπει..
Να είσαι καλά Κούλπα φίλε μου να κάνεις καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα...

Kaveiros είπε...

Άντε να δούμε, θα το καταλάβουμε..
Καλά χριστούγεννα!:)

koulpa είπε...

diVa μου
χρόνια μας πολλά και καλά!!!:):)

koulpa είπε...

χαχα κώστας
ας έπερνε και τριαξονικό.. αλλά δε νομίζω να ασχοληθέι.. ελαφάκι και φέτος..:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά κι από δω φιλε:):)

koulpa είπε...

χαχα maya μου
επιφιλάσομαι για το κογιότ..:):)
μα εγώ συνήθως παίρνω πράγματα αξίας 30-35ευρό σε κάθε επίσκεψη στο σουπερμάρκετ.. και βλέπω κάτι 200αρια στα άλλα καροτσάκια κι αναρωτιέμαι.. πως τα καταφέρνουν;:):)
χαχα παίρνω συνήθως ελιά με 4,2 το κιλό.. σνίτσελ; και μαγιονέζα; ότι θέλει ο πελάτης..:):)
χμ κι εγώ μια λιγουρίτσα την έχω.. θα κάνω διάλημα για φαγητό αμέχω μετά..:):)
καλησπεραααααα:):)
υγ.μπουρλότοοοοοοοοο (αλα σαπφώ νοταρά:):))

koulpa είπε...

roadartist μου
ευχαρισώωωω επίσης:):)
χρόνια πολλά και καλη χρονιά κι από δώ:):)

koulpa είπε...

βασίλης
έτσι νομίζω.. αλλά παρασειρόμαστε από τις κοινονικές (καπιταλιστικές) επιταγές και το χάνουμε..
χρόνια πολλά και καλη χρονιά:):)

koulpa είπε...

kaveiros
διατηρώ λίγες ελπίδες (λόγω εορτών κυρίως..):):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

Side21 είπε...

Το πιο πολύτιμο δώρο
είναι η αφιέρωση χρόνου
στα αγαπημένα μας πρόσωπα ...
Μέσα στην πρέσσα που μας στριμώχνουν
οι συγκυρίες κι οι πλασματικές ανάγκες...
αυτό που πιο πολύ αξίζει να δώσουμε
λίγο περισσότερο αγάπη σ' αυτούς που
την περιμένουν με λαχτάρα από μας ...
Αυτούς που την έχουν τόση ανάγκη !!!
Καλά να τα περάσετε ...

Unknown είπε...

μαζί με τα μακαρόνια, ευχές σα μακρυνάρι με όλα όσα επιθυμείς βάλε κι ένα κιλό από μένα! αλλά οι ευχές των φίλων είναι τσάμπα, να ξέρει! γίνεται ανατίμηση στην εκτίμηση και την αγάπη με το χρόνο, τίποτε άλλο...
χρόνια πολλά και καλά!

koulpa είπε...

side21
ναι κι εγώ νομίζω ότι η αξία είναι στον άνθρωπο κι όχι στο έχειν.. αλλά νιώθω κάποια μοναξιά..:):)
καλήχρονιά και χρόνια πολλά:):)

koulpa είπε...

η ωραία ελένη μας πάυλα;
τρόμαξα να σε γνωρίσω..:):)
να είσαι καλά να ανατιμούμε την φιλία μας.. χανόμαστε βρισκόμαστε..:):)
χρόνια πολλά και καλά κι από εδώ:):)

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

ΚΑΛΑΝΤΑ ΘΡΑΚΗΣ

Χριστός γεννιέται, χαρά στον κόσμο,
χαρά στον κόσμο, στα παλληκάρια.
Σαράντα μέρες, σαράντα νύχτες,
η Παναγιά μας κοιλοπονούσε.
Κοιλοπονούσε, παρακαλούσε,
τους αρχαγγέλους , τους ιεράρχες.
-Σεις αρχαγγέλοι και ιεράρχες,
στη Σμύρνη πηγαίν΄τε , μαμμές να φέρ΄τε.
Άγια Μαρίνα, άγια Κατερίνα,
στη Σμύρνη πάνε , μαμμές να φέρουν.
Όσο να πάνε κι όσο να έρθουν,
η Παναγιά μας ηληυτηρώθη.
Στην κούνια τό ΄βαλαν και το κουνούσαν,
και το κουνούσαν , το τραγουδούσαν.
Σαν ήλιος λάμπει ,σα νιο φεγγάρι,
σα νιο φεγγάρι, το παλληκάρι.
Φέγγει σε τούτον το νοικοκύρη,
με τα καλά του, με τα παιδιά του,
με την καλή τη νοικοκυρά του...

Κόβει χρήμα και ο Αι Βασίλης η Καπαδοκία είναι σε ....κρίση ακουγεται τελευταία! Ο τάρανδος κρατάει ένα πανώ που λέει οι εξωχώριες της Βιθυνίας πρέπει να κλείσουν!

koulpa είπε...

dionysos
ευχαριστώ για τα κάλαντα:):)
πέρασα για ευχές.. αλλά κάτι με απέτρεψε τελικα:):)
ναι.. είπαμε.. ελαφάκι και πολύ μου πάει:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

KitsosMitsos είπε...

Πάρα πολύ σωστός, άψογος σχεδόν! Να'σαι καλά φίλτατε.
Χρόνια σου πολλά!

Σοφία είπε...

Καλέεεεε θα τον μπερδέψεις τον Άγιο με τόσο μεγάλο γράμμα. Στο συμπέρασμα έπρεπε να πας κατευθείαν, τι την ήθελες την ανάλυση; Για να ψυχοπλακωθείς; Χεχε.

Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

If...ιγένεια είπε...

Χρονια σου πολλα και καλα με υγεια, αγαπη και οτι επιθυμεις!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χρόνια Πολλά! Καλές Γιορτές να χουμε και το 2009 να κρύβει τα καλύτερα! ;)

koulpa είπε...

kitsosmitsos
ευχαριστώωωω:):)
χρόνια πολλά καθυστεριμένα για τη γιορτή σου:):)
καλή χρονιά:):)

koulpa είπε...

χαχα σοφία μου
δε βαριέσαι.. θα το δεί φλύαρο και δε θα το διαβάσει..:):)
ε πως.. δε παίζει ρόλλο μόνο το συμπέρασμα.. διασκεδάζουμε και τη διαδρομή..:):)
χρονια πολλά και καλη χρονιά κι από εδώ:):)

koulpa είπε...

if..γένειά μου
χρόνια πολλά και καλά με υγεία και χαρά:):)

koulpa είπε...

μπουρδουμπλούμ....!!!!
καλώς το!!:):)
αμύν:):)
καλά να παιράσεις.. χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

Kirki είπε...

χρόνια πολλά κι από δω))
ότι καλύτερο εύχομαι

koulpa είπε...

kirki
καλώς ήλθες κι εδώ:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

anamella είπε...

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά

Ανώνυμος είπε...

"ένα ελαφάκι... για τον Παναγιωτάκη!" :P :))))))
Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!!!!!

koulpa είπε...

anamella μου
χρόνια πολλά και καλή χρονιάααααα:):)

koulpa είπε...

μαράκι μου
καλώς τοοοο:):)
χαχα είδες άμα ζητάς παράξενα πράγματα καταλίγεις με το ελαφάκι.. ενίοτε και μόνο με τα κέρατα...:):)
καλή χρονιάαααααα:):)

Aggelos Spyrou είπε...

Αμέτρητες ευχές φίλε μου, γεμάτες αγάπη! :)))

ολα θα πανε καλα... είπε...

πέρασα κι εγώ να αφήσω ευχές!Έμαθα ότι είσαι καλό παιδί,γι αυτό σου γράφω.Δε μου λες,πειράζει που εγώ δεν πρόλαβα να γράψω του Αη-Βασίλη;Καλή χρονιά να έχεις!

koulpa είπε...

αγγελος σπύρου
xaxa καλά που έρχονται και οι γιορτές.. αλλά ποιόν να πρωτοεπισκεφτώ κι εγώ;.. έχω και μιά ύποπτη προτίμηση στις θυλικές περσόνες..:):)
χρόνια πολλά και καλά να χαίρεσαι την οικογένεια:):)

koulpa είπε...

όλα θα πάνε καλά
ελπιδοφόρο νικ..:):)
καλώς όρισες:):)
αλήθεια; ποιός διαδίδει τέτοιες πληροφορίες;:):)
κι εγώ πέρασα.. αλλά μου έκανε κάπως προσωπικό.. και δίστασα να σχολιάσω αρχικά:):)
χαχα δε βαριέσαι.. κι εμείς ελαφάκι στην καλήτερη θα πάρουμε..:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά να χαίρεστε το πατουσάκιιιι:):)

"ζαχαρούλα.." είπε...

σου εύχομαι μία χρονιά όμορφη... γεμάτη υγεία και χαρά!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Aαααααα!!!Όλα κι όλα!Σιγά μην μαρτυρήσω τον πληροφοριοδότη μου!Χιχι!

koulpa είπε...

ζαχαρούλα
καλώς ήλθες:):)
τι γλυκό νικ.. και είμαι σεσημασμένος γλυκατζής..:):)
δεν είχα αξιωθεί να σου αφήσω σχόλιο.. πήγα σήμερα αποφασισμένος και πάγωσα.. τι να κάνεις..
χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

koulpa είπε...

όλα θα πάνε καλά
xaxaxa δε θα επιμήνω.. διακρητικότης:):)
καλως μας ήλθε το 09:):)

tzonakos είπε...

Μερικούς τάρανδους νά'χουμε να τρώμε έπρεπε να ζητήσεις.
Δε ξέρω πώς τονε μαγειρεύουνε αλλα θα βρίσκαμε τρόπο, τι στο καλό.
Αχ και να ειχα δυο μεγάλα κοψίδια τάρανδο τώρα, εχω τσιπουράκι και τζάκι, θα περνάγαμε σούπερ.

Ανώνυμος είπε...

αχαχχα
Κι εγώ έτσι αναλυτικά κάθομαι και τα μετράω τα κουκιά μου. Αλλά έχω λιγότερα έξοδα από 'σένα. Κόψε το κεφαλοτύρι βρε Κούλπα, αυτό σε έφαγε! χιχιχι
Και τα νερά, τί έχει το νεράκι της βρύσης; Εγώ το εμπιστεύομαι περισσότερο από τα εμφιαλωμένα.
Τελικά τι διαφορές είδες σε αυτά τα χρόνια; Θα κόπηκαν τα έξω, θα μειώθηκε και το ενοίκιο. Θα κόψουμε και το κάπνισμα στην ανάγκη. Μπορούμε άραγε να καλλιεργούμε καπνά στις γλάστρες;
χιχιχ

Ανώνυμος είπε...

Ααα το νεράκι σου είναι οι λογαριασμοί..
Πολλά βρε Κούλπα.
Μήπως να πλένεσαι στο ποτάμι;
Φιλιά!

koulpa είπε...

xaxaxa AnD μου αγαπημένη.. τώρα το είδα.. :) :)
χαχαχ καλά αυτά είναι μιας άλλης εποχής.. μετά το 09-10 ψάχναμε τα 10λεπτα να πάρουμε κανα ρύζι να μη ψωφίσουμε.. ευτυχώς όταν δε δουλεύω εντατικά έχω ανάγκη κι από πολύ λιγοτερες θερμίδες.. :) :)
εντάξη μακαρόνι χωρίς τυράκι πως; και το νερό.. μη νομίζεις.. με πολύ οικονομία το υπολόγισα.. :) :)
καληνυχτααα :) :)